
Την ευκαιρία να δειπνήσουν όλοι μαζί, θα έχουν στην ΑΕΚ απόψε οι ποδοσφαιριστές της ομάδας, έπειτα από απόφαση του Μάρκο Νίκολιτς.
Επί της ευκαιρίας, ότι έχουν λίγες παραπάνω ημέρες μπροστά τους, ο Σέρβος τεχνικός αποφάσισε να κάνει το τραπέζι στην ομάδα του, για να γευματίσουν όλοι μαζί και να δυναμώσει το κλίμα των αποδυτηρίων, μετά τα δυο ανεπιτυχή αποτελέσματα στα ματς με ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα, ο Νίκολιτς έδωσε και ρεπό στους ποδοσφαιριστές του, γι’ αύριο, ώστε να πάρουν λίγες ανάσες και από Παρασκευή θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους, για τον αγώνα με τον Παναιτωλικό.