
Αναλυτικά όσα είπε ο Ντράγκαν Σάκοτα στη συνέντευξη Τύπου:
«Συγχαρητήρια στην ομάδα μου. Ήμασταν αρκετά καλοί αμυντικά για να κερδίσουμε το παιχνίδι. Δεν είμαι ικανοποιημένος με το δεύτερο ημίχρονο και το πώς παίξαμε επιθετικά. Ξέρω ότι έρχονται παιχνίδια το ένα μετά το άλλο και θα έχουμε περισσότερους παίκτες στο ροτέισον και θα είναι εντάξει.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ήταν το πρώτο παιχνίδι και όλοι μας θεωρούν φαβορί του ομίλου και πρέπει να το αποδείξουμε. Είδα μια νεανική ομάδα με υποσχόμενα νέα παιδιά. Είναι ωραίο να το βλέπεις αυτό. Καλή συνέχεια στη Ρίγα».