Η ΑΕΚ πέρασε δια πυρός και σιδήρου από το Περιστέρι κόντρα στην Κηφισιά. Βρέθηκε πίσω στο σκορ με 2-0, με 2-1 και με δέκα παίκτες, ωστόσο οι παίκτες του Μάρκο Νίκολιτς κατόρθωσαν να κάνουν την ανατροπή και να πάρουν μια νίκη… πρωταθλήματος.
Ωστόσο, μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν γενικά στο παιχνίδι οι αντιδράσεις του Μάρκο Νίκολιτς. Και πιο συγκεκριμένα στο γκολ ισοφάρισης της Ένωσης. Συλλήβδην, ο Σέρβος προπονητής, ήταν έξαλλος με τους παίκτες του, ωστόσο με την πάροδο του χρόνου, εμφανιζόταν όλο και πιο ικανοποιημένος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όταν οι Γιόβιτς ισοφάρισε σε 2-2 για την ΑΕΚ, ο Νίκολιτς έδειχνε… τρελαμένος, έτοιμος να βαδίσει προς τον πάγκο της Κηφισιάς και του Σεμπάστιαν Λέτο!