
Ο Ορμπελίν Πινέδα εμφανώς απογοητευμένος απ’ την ήττα επισήμανε, ότι δεν έκαναν καλό παιχνίδι απέναντι στην Τσέλιε και πρόσθεσε ότι ο αντίπαλος εκμεταλλεύτηκε τα λάθη τους.
Επίσης, τόνισε ότι πρέπει να κάνουν όλοι την αυτοκριτική τους και να διορθώσουν τα λάθη τους, ενόψει του επόμενου αγώνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ορμπελίν Πινέδα:
«Η αλήθεια είναι ότι δεν μας πήγανε τα πράγματα έτσι όπως θέλαμε. Δεν μας βγήκε τίποτα μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Να αναλύσουμε το παιχνίδι και να δούμε τι πήγε καλά και τι όχι. Ο αντίπαλος έκανε το παιχνίδι του. Εμείς δεν το κάναμε.
Όταν έχουμε καλή απόδοση και παίζουμε ως μεγάλη ομάδα φαίνεται, σήμερα δεν είχαμε μια καλή απόδοση σήμερα. Ο αντίπαλος εκμεταλλεύτηκε τα λάθη μας. Πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να βελτιώσουμε τα λάθη μας ενόψει του επόμενου αγώνα.»