
Το κιτρινόμαυρο πάρτι στ’ αποδυτήρια της ΑΕΚ, μετά το ματς με την Άντερλεχτ.
Μετά το τέλος της μεγάλης πρόκρισης της ΑΕΚ, στήθηκε ένα πραγματικό πάρτι στ’ αποδυτήρια της ΑΕΚ, με τους ποδοσφαιριστές της ομάδας σαν μικρά παιδιά να το διασκεδάζουν με φωνές και τραγούδια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ωστόσο, την τιμητική τους είχαν τόσο ο Μάριος Ηλιόπουλος, όσο και ο Μάρκο Νίκολιτς.
Οι παίκτες ξεκίνησαν και φώναζαν σύνθημα με το «Super Mario», αλλά ο πρόεδρο της ΑΕΚ, τους προέτρεψε να το αλλάξουν και να φωνάξουν «Super Nikolic», δείγμα πόσο χαρούμενος και ικανοποιημένος είναι ο ίδιος, για την δουλειά του Σέρβου τεχνικού.
Το βίντεο τα λέει όλα…
Δείτε το βίντεο της ΠΑΕ ΑΕΚ: