
Πανευτυχής ο Μάριος Ηλιόπουλος με την μεγάλη πρόκριση της ΑΕΚ στη League Phase του Conference League και τη σπουδαία νίκη με 2-0 επί της Άντερλεχτ.
Μάλιστα ο διοικητικός ηγέτης της κιτρινόμαυρης ΠΑΕ βρέθηκε στον αγωνιστικό χώρο μετά το τελευταίο σφύριγμα και έδωσε συγχαρητήρια στους πάντες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η χαρά του ήταν τόσο μεγάλη, που πήρε μαζί του και τη μπάλα του αγώνα, ενώ φωτογραφήθηκε με αυτήν στο πλάι των Νίκολιτς και Ριμπάλτα!