
Ο Σέρβος τεχνικός έδωσε ρεπό σήμερα στους ποδοσφαιριστές του, λόγω της αργοπορημένης άφιξης τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το πρωί διαβάσατε, ότι η ΑΕΚ ταξίδεψε από Λιέγη για να επιστρέψει Αθήνα και όχι απ’ τις Βρυξέλλες, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί στο «Ελ. Βενιζέλος» περίπου στις 6 η ώρα.
Κάτι τέτοιο, είχε ως αποτέλεσμα να κριθεί αναγκαίο απ’ τον Μάρκο Νίκολιτς και τους συνεργάτες του, να δοθεί ρεπό στους ποδοσφαιριστές η αποψινή ημέρα, παρότι ο χρόνος πιέζει και την Κυριακή υπάρχει η πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Οι Κιτρινόμαυροι θα επιστρέψουν αύριο στα Σπάτα και θα προπονηθούν ενόψει του αγώνα με τον Πανσερραϊκό.