
Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επιστροφή του Γιώργου Γερακιού στο δυναμικό της ανδρικής ομάδας Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης.
Ο 19χρονος (28/03/2006) αθλητής, επιστρέφει μετά το δανεισμό του στoν ΟΕΑ Ρεθύμνου και θα προσφέρει τις υπηρεσίες του και πάλι στην αγαπημένη του ομάδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Γιώργο, καλώς ήρθες και πάλι στην οικογένεια της ΑΕΚ!