
Επίσημη η επιστροφή του Δημήτρη Κατσίβελη στο ρόστερ της Βασίλισσας, για την τρίτη του θητεία με τα κιτρινόμαυρα.
Ο Έλληνας γκαρντ έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις, τονίζοντας πόσο χαρούμενος είναι που ανήκει και πάλι στην οικογένεια της ΑΕΚ Betsson, θέτοντας παράλληλα τον πήχη ψηλά σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Προφανώς είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ΑΕΚ. Ξέρω πολύ καλά σε ποια ομάδα έρχομαι πάλι. Ξέρω ότι υπάρχουν αυξημένες προσδοκίες. Το επίπεδο είναι παρά πολύ υψηλό. Πραγματικά νιώθω την ανάγκη για τα επόμενα δύο χρόνια να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, ώστε να πετύχει η ομάδα τους στόχους της σε Ελλάδα και Ευρώπη».