Ο Γάλλος οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πέτυχε την τρίτη του φετινή νίκη σε 6 αγώνες του WRC, μετά από εκείνες του Μόντε Κάρλο και της Πορτογαλίας, και παρότι κάνει -και φέτος- πρόγραμμα περιορισμένων αγώνων του WRC ανέβηκε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.
Ο Οζιέ βγήκε νικητής μιας οριακής τριήμερης μάχης με τον Οττ Τάνακ της Hyundai, καθώς οι Κάλε Ροβάνπερα και Έλφυν Έβανς που ακολούθησαν στην τετράδα δεν είχαν ποτέ τον ρυθμό για να τους απειλήσουν. Έτσι, μετά τον 6ο φετινό αγώνα του WRC ο Έβανς παραμένει στην κορυφή του πρωταθλήματος με 133 βαθμούς, ενώ ακολουθεί ο Οζιέ με 114 και ο Ροβάνπερα με 113.
Ο Οζιέ, μαζί με τον συνοδηγό του Βενσάν Λαντέ, οδήγησαν ιδανικά το Toyota GR Yaris Rally1 σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες του φετινού WRC. Στις νέες Ειδικές της Κυριακής ο Γάλλος κατάφερε να ξεφύγει από τον Εσθονό, όμως ένα γλίστρημα και μια επαφή με δέντρο στην Power Stage λίγο έλειψε να του στοιχίσει τη νίκη. Παρ’ όλα αυτά, τερμάτισε πρώτος με διαφορά 7,9 δευτερολέπτων.
Ο Ροβάνπερα της Toyota συμπλήρωσε το βάθρο στην 3η θέση (+50,5″), μπροστά από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Έλφιν Έβανς (+5’05.7″) – ο οποίος έμεινε εκτός μάχης λόγω του μεγάλου μειονεκτήματος της πρώτη θέσης εκκίνησης στις Ειδικές της Παρασκευής, και έπειτα λόγω προβλημάτων το Σάββατο.
Ο Οζιέ πήρε την πρωτοπορία από την πρώτη Ειδική, αλλά την έχασε προσωρινά από τον Τιερί Νεβίλ. Στο μεσημεριανό Σέρβις της Παρασκευής, ο Αντριέν Φουρμό (M-Sport Ford) βρέθηκε επικεφαλής με διαφορά 2,9″ από τον Βέλγο ομόλογό του στη Hyundai.
Ωστόσο, το απόγευμα της Παρασκευής ήρθαν οι ανατροπές. Ο Νεβίλ είχε μια πρόσκρουση σε βράχο που του κόστισε τον πίσω αριστερό τροχό και τον οδήγησε σε εγκατάλειψη. Έτσι, ο Οζιέ ανέκτησε την πρωτοπορία, με τον Τάνακ να καραδοκεί στην 3η θέση (+7,3″), παρότι αντιμετώπιζε πρόβλημα με σπασμένο αμορτισέρ.
Το Σάββατο σημαδεύτηκε από νέα μάχη Οζιέ – Τάνακ, με τον Φουρμό να μένει εκτός διεκδίκησης μετά από κλατάρισμα και καθυστέρηση 4 λεπτών. Η σκόνη του Φουρμό επηρέασε τον Οζιέ, που έχασε προσωρινά την πρωτοπορία. Η Toyota έκανε ένσταση και οι αγωνοδίκες του έδωσαν διορθωμένο χρόνο, με αποτέλεσμα να αποκτήσει διαφορά 15″.
Ο Τάνακ υπέστη κι αυτός κλατάρισμα στην 9η ειδική, αλλά μείωσε τη ζημιά σε μόλις 10,5″. Το απόγευμα κέρδισε δύο Ειδικές και μείωσε τη διαφορά στα 11,1″, ετοιμάζοντας σκηνικό για ένα εντυπωσιακό φινάλε τη σημερινή (8/06) τελευταία μέρα του αγώνα.
Ο Οζιέ, όμως, διατήρησε και σήμερα τον έλεγχο, παρά το μικρό λάθος στην Power Stage. Έφτασε τις 64 νίκες στην καριέρα του, αφήνοντας δεύτερο τον Τάνακ με διαφορά μόλις 7,9 δευτερολέπτων.
Ο Ροβάνπερα έκανε έναν μεστό αγώνα, χωρίς μεγάλα λάθη, παρότι το τερέν της Σαρδηνίας δεν του ταιριάζει. Κατέκτησε το τρίτο συνεχόμενο βάθρο και τους μέγιστους 10 βαθμούς της Super Sunday, κερδίζοντας μαζί και την Power Stage με διαφορά 8,1″ από τον Νεβίλ για να κρατήσει στις ράγες το στόχο για τον τρίτο τίτλο του στο WRC.
Ο Τακαμότο Κατσούτα ξεπέρασε κλατάρισμα και ανατροπή το Σάββατο για να τερματίσει 5ος. Ο ομόλογός του στην εργοστασιακή Toyota Σάμι Παγιάρι βρισκόταν 3ος πριν από κλατάρισμα και την επαφή του με δέντρο, που τον έριξε στην 7η θέση, πίσω από τον Όλιβερ Σόλμπεργκ (πρώτος από τα Rally2 αυτοκίνητα, αν και μη δηλωμένος στο WRC2 για βαθμούς).
Μετά την εγκατάλειψη από την πρωτοπορία, ο Νεβίλ κατάφερε να συγκεντρώσει 5 βαθμούς την Κυριακή. Αντίθετα, ο Φουρμό έμεινε χωρίς βαθμούς, καθώς η ανατροπή του το Σάββατο τον ανάγκασε να συνεχίσει την Κυριακή ανοίγοντας το δρόμο.
Η M-Sport Ford είχε έναν καταστροφικό αγώνα, χάνοντας και τα τρία εργοστασιακά της αυτοκίνητα στην ίδια ειδική την Παρασκευή (ατύχημα του Σεσκς, ζημιές στην ανάρτηση για τους ΜακΕρλίν και Μούνστερ).
Μετά από τον αγώνα της Ιταλίας, τα πληρώματα του WRC θα ταξιδέψουν στο τέλος αυτού του μήνα στη χώρα μας για το Ράλλυ Ακρόπολις, 7ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος στις 25-28 Ιουνίου.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News
Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook
Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram
Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube
Βρείτε το AEK1924 στο TikTok
Ακολούθησε το AEK1924 στο X
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement