Πιο αναλυτικά:
Ο Άρης θέλει να κρατήσει τον εξτρέμ της Ντιναμό, τουλάχιστον για έναν ακόμη χρόνο με τη μορφή δανεισμού. Η ρήτρα αποδέσμευσης του είναι ένα εκατομμύριο ευρώ. Ο σύλλογος της Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσει σύντομα διαπραγματεύσεις με τη Ντιναμό για την παραμονή του Σπίκιτς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE





