03.5
18:17

Σάκοτα: «Να μην έχουμε στο μυαλό μας το F4»

AEK1924.gr team
Σάκοτα: «Να μην έχουμε στο μυαλό μας το F4»

Το σχόλιο του Ντράγκαν Σάκοτα ενόψει του πρώτου ημιτελικού για το πρωταθλήμα της ΑΕΚ Betsson κόντρα στον Ολυμπιακό.

O προπονητής της «Βασίλισσας», Ντράγκαν Σακοτα, δήλωσε για την αναμέτρηση με ΟΣΦΠ στο ΣΕΦ, αύριο (Κυριακή, 17:15), για τα ημιτελικά της Stoiximan GBL:

«Καταρχάς, να πούμε συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την πρόκριση στο Final 4 της Ευρωλίγκας. Ο Ολυμπιακός τελείωσε στην πρώτη θέση της κανονικής διάρκειας στη διοργάνωση, και ξέρουμε, ότι η δουλειά, που έχουμε να κάνουμε είναι η πιο δύσκολη που θα μπορούσαμε να έχουμε αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Εμείς, πάμε να δείξουμε, ότι ξέρουμε να παίζουμε μπάσκετ και θέλουμε να είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί. Ξέρουμε, ότι εδώ που έχουμε φτάσει, έχουμε πετύχει τον πρώτο στόχο μας. Είμαστε στα ημιτελικά της Stoiximan GBL. Θέλουμε να παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε. Προς το παρόν, μας ενδιαφέρει αυτός ο αγώνας. Δεν πρέπει να υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλη σκέψη, όταν παίζουμε σ’ ένα τέτοιο ματς. Να μην έχουμε στο μυαλό μας το Final 4 της SUNEL Arena».

Advertisement