
Aναλυτικά όσα δήλωσε ο Όμηρος Νετζήπογλου μετά τη νίκη-πρόκριση επί της Ναντέρ:
«Σας ευχαριστούμε πολύ. Νιώθουμε πολύ τυχεροί, νιώθουμε ευλογημένοι, δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει ακόμα. Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο, την ομάδα, τους προπονητές γιατί ήταν ένα όνειρο που είχαμε όλοι να πάμε σε αυτή τη μεγάλη διοργάνωση».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σε ερώτηση για το ματς με τη Μάλαγα τόνισε ότι πλέον η ΑΕΚ εστιάζει στο ματς με τον ΠΑΟΚ και θα συνεχίσει να δουλεύει σκληρά για να είναι έτοιμη και για τη Μάλαγα