
Βαρύς ήταν ο πέλεκυς από την Stoiximan Super League για τους παίκτες του Ολυμπιακού και της ΑΕΚ που αποβλήθηκαν μετά τη σύρραξη που ακολούθησε του ντέρμπι την Κυριακή (13/04) στο “Γ. Καραϊσκάκης”.
Συγκεκριμένα, οι Νταβίντ Κάρμο, Αλέξανδρος Πασχαλάκης, Αντονί Μαρσιάλ και Αρόλντ Μουκουντί τιμωρήθηκαν με τρεις αγωνιστικές ο κάθε ένας και έτσι δεν θα αγωνιστούν ξανά φέτος στο πρωτάθλημα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναμένονται πλέον οι αποφάσεις του Πρωτοβάθμιου Μονομελές Πειθαρχικού Οργάνου έπειτα από την ολοκλήρωση της εκδίκασης της Μεγάλης Τετάρτης (16/04).