12.4
23:50

Ποινή μίας θέσης στην εκκίνηση του Μπαχρέιν για τους Ράσελ και Αντονέλι

AEK1924.gr team
Ποινή μίας θέσης στην εκκίνηση του Μπαχρέιν για τους Ράσελ και Αντονέλι
Advertisement

O Τζορτζ Ράσελ και ο Κίμι Αντονέλι, με τις δύο Mercedes, δέχθηκαν ο καθένας ποινή μίας θέσης στην εκκίνηση του GP του Μπαρχέιν για μια παρατυπία της ομάδας τους στο πρωτόκολλο της επανεκκίνησης των δοκιμών κατάταξης μετά από το ατύχημα του Εστεμπάν Οκόν.

Συγκεκριμένα, η ποινή επεβλήθηκε από τους αγωνοδίκες στους οδηγούς της Mercedes διότι βγήκαν από το γκαράζ της ομάδας και παρατάχθηκαν στην έξοδο των πιτς πριν ανακοινωθεί επίσημα η ώρα επανεκκίνησης των κατατακτήριων, έπειτα από την περίοδο της κόκκινης σημαίας.

Κατά συνέπεια, ο Ράσελ πέφτει τρίτος και παραχωρεί τη θέση του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης στον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, ενώ ο Αντονέλι χάνει την 4η θέση από τον Πιέρ Γκασλί της Alpine και πέφτει στην τρίτη σειρά της εκκίνησης.

Έτσι, οι Πιάστρι-Λεκλέρ θα παραταχθούν στην πρώτη σειρά, οι Ράσελ-Γκασλί στη δεύτερη και οι Αντονέλι-Νόρις στην τρίτη σειρά του αυριανού (13/4, 18:00) GP του Μπαχρέιν. Από εκεί και πίσω η σειρά εκκίνησης παραμένει αμετάβλητη.

Στην απόφασή τους, οι αγωνοδίκες της FIA εξήγησαν πως ο επικεφαλής μηχανικός της Mercedes, Άντριου Σόβλιν, παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος στην ερμηνεία των μηνυμάτων στην οθόνη χρονομέτρησης από τη διεύθυνση αγώνα.

“Ο εκπρόσωπος της ομάδας, κ. Σόβλιν, κατέθεσε ότι έδωσε την εντολή για την απελευθέρωση των μονοθεσίων εκ παραδρομής, έχοντας ερμηνεύσει λανθασμένα το μήνυμα που εμφανίστηκε στη σελίδα 3 της οθόνης χρονομέτρησης, ‘estimated re-start time’, ως μήνυμα που ενημέρωνε για την πραγματική ώρα επανεκκίνησης”, ανέφερε η απόφαση.

“Υποστήριξε πως δεν υπήρξε κάποιο αγωνιστικό πλεονέκτημα στην προκειμένη περίπτωση, καθώς υπήρχαν 11 λεπτά ακόμα διαθέσιμα για τις υπόλοιπες ομάδες να ολοκληρώσουν τα προγράμματά τους. Επίσης σημειώθηκε ότι ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Ρον Μέντοους, δεν ήταν παρών και υπό κανονικές συνθήκες θα συμμετείχε στη διαδικασία απελευθέρωσης των μονοθεσίων.

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής Μονοθέσιων της FIA δήλωσε ότι μια τέτοια κίνηση θα μπορούσε να προσφέρει αγωνιστικό πλεονέκτημα, αφού θα επέτρεπε σε μια ομάδα να εκτελέσει το πρόγραμμά της, ενώ άλλες ενδεχομένως να μην προλάβαιναν. Οι αγωνοδίκες συμφώνησαν με αυτή την άποψη, ιδίως σε περιπτώσεις όπου απομένουν λίγα λεπτά στο τέλος της περιόδου”, συνέχισε η ανακοίνωση.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ

Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News

Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook

Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram

Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube

Βρείτε το AEK1924 στο TikTok

Ακολούθησε το AEK1924 στο X

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO

Advertisement

 

-->