
Οι Κιτρινόμαυρες πριν βγουν στον αγωνιστικό χώρο για το ματς με τον ΠΑΟΚ, έβγαλαν μια συγκλονιστική ομιλία και στο τέλος έφτασαν στη νίκη.
Πριν το ματς με τον ΠΑΟΚ, οι αθλήτριες της ΑΕΚ μέσα στ’ αποδυτήρια έβγαλαν μια συγκλονιστική ομιλία, δείχνοντας πόσο πολύ ήθελαν τη νίκη και το κατάφεραν, δείχνοντας πως ήταν έτοιμες για να πολεμήσουν στη μάχη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το βίντεο της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.