
Πραγματοποιώντας σπουδαίες εμφανίσεις, ο Αλέξανδρος Παπαθεοδώρου πρώτευσε στο διεθνές τουρνουά Πυγμαχίας «Pavel Luscevschil Memorial 2025», που διεξήχθη από τις 20 έως τις 24 Μαρτίου στην πόλη Grimancauti της Μολδαβίας, εκπροσωπώντας την Εθνική Εφήβων.
Ο Πρωταθλητής της ΑΕΚ, σημείωσε δύο εντυπωσιακές νίκες, που τον έφεραν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Την πρώτη μέρα νίκησε με 3-0 τον Zlotin Vadim από τη Μολδαβία, ενώ την δεύτερη μέρα επικράτησε με διακοπή του Ουκρανού Toderean Vasile.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
