21.3
16:30

Νεφρού: «Νίκη και δυνατή εμφάνιση με την Κηφισιά»

AEK1924.gr team
Νεφρού: «Νίκη και δυνατή εμφάνιση με την Κηφισιά»

Η δήλωση της Ειρήνης Νεφρού για την αυριανή (22/03, 15:00) αναμέτρηση με την Κηφισιά.

Στο Ζηρίνειο θα βρεθεί αύριο η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου της ΑΕΚ για να αντιμετωπίσει την αντίστοιχη της Κηφισιάς.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ειρήνη Νεφρού μιλά στην επίσημη σελίδα της Ερασιτεχνικής θέτοντας τον στόχο της Ένωσης που είναι… διπλός.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η δήλωση της Νεφρού:

«Το παιχνίδι μας το Σάββατο με την Κηφισιά πρέπει να το δούμε ως ακόμη ένα ντέρμπι. Είμαστε έτοιμες να τα δώσουμε όλα πριν τον αγώνα μας με τον ΠΑΟΚ. Στόχος μας η νίκη και μια δυνατή εμφάνιση για την συνέχεια του πρωταθλήματος».

Advertisement