
Γνωστές έγιναν οι κλήσεις της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου Κ17 Γυναικών.
Ανάμεσα στις 15 αθλήτριες, βρίσκονται και 3 της ΑΕΚ, που θα προπονηθούν με την «γαλανόλευκη» στις 23/03.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πρόκειται για τις Μαριάνθη Ροπόκη, Ηλιάνα Μιχαλοπούλου και Μαρία Κοτσίρη.