Παρά τα αρνητικά σχόλια στα social media, η τύπου… Πορτογαλίας εμφάνιση των «ροσονέρι» έκανε sold out!
Πολύ πιο δημοφιλής απ’ όσο θεωρήθηκε αρχικά αποδεικνύεται η τέταρτη φετινή φανέλα της Μίλαν.
Τα σχόλια αφότου φορέθηκε για πρώτη φορά η συγκεκριμένη εμφάνιση (η οποία θυμίζει της εθνικής Πορτογαλίας) δεν ήταν ιδιαίτερα κολακευτικά.
Ίσως κι επειδή συνδυάστηκε με την εντός έδρας ήττα που υπέστησαν οι «ροσονέρι» στο όγδοο λεπτό των καθυστερήσεων από τη Λάτσιο μέσα στο «Σαν Σίρο» (1-2).
Αντίθετα όμως με τα social media, στις πωλήσεις η φανέλα σάρωσε, αφού έκανε sold out!
Στο ίδιο δημοσίευμα της «Gazzetta dello Sport» που αποκαλύφθηκε η εμπορική επιτυχία της εμφάνισης σημειώνεται ότι το 70% όσων την αγόρασαν διαδικτυακά ήταν μεταξύ 20 και 29 ετών και το 75% ζει εκτός Ιταλίας.
Σημειώνεται, δε, ότι τα έσοδα του ηλεκτρονικού καταστήματος της Μίλαν για τον Φλεβάρη ξεπέρασαν ακόμα και τον Δεκέμβρη του 2024 που είχε κυκλοφορήσει η επετειακή φανέλα για τα 125 χρόνια από την ίδρυση του συλλόγου.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News
Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook
Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram
Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube
Βρείτε το AEK1924 στο TikTok
Ακολούθησε το AEK1924 στο X
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement