
“Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Μιχάλη Πρωτονοτάριο. Ο 21χρονος (30/04/2004) άσσος επιστρέφει μετά από σχεδόν 3 χρόνια στην ΑΕΚ, ενισχύοντας την ανδρική ομάδα Futsal.
Ο Μιχάλης Πρωτονοτάριος αγωνίστηκε στα τμήματα υποδομών της ΑΕΚ, κατακτώντας με την εφηβική ομάδα το Κύπελλο του 2021 και το Πρωτάθλημα του 2022, ενώ κλήθηκε στην Εθνική Εφήβων με την οποία συμμετείχε στο EURO U19. Ακολούθησε η πορεία του στο κλασσικό ποδόσφαιρο, αγωνιζόμενος μεταξύ άλλων σε Απόλλωνα Αθηνών και Αστέρα Καισαριανής στην Γ’ Εθνική Κατηγορία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μιχάλη, καλώς ήρθες και πάλι στην οικογένεια της ΑΕΚ!”