
Ο Βίκτωρ Βλάστος μιλώντας ενόψει του ματς Κυπέλλου με το Κιλκίς, στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, τόνισε ότι θέλουν να συνεχίσουν τις καλές εμφανίσεις και να προκριθούν.
Ο αθλητής της ΑΕΚ μίλησε για το ματς Κυπέλλου με το Κιλκίς, τονίζοντας ότι θέλουν να συνεχίσουν τις καλές εμφανίσεις και να προκριθούν στην επόμενη φάση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Βίκτωρ Βλαστός στο aek.gr:
«Είναι το πρώτο παιχνίδι για τον θεσμό του Κυπέλλου την φετινή σεζόν. Η ομάδα προέρχεται από δυο σημαντικές νίκες στην Ευρώπη και θέλουμε απέναντι στο Κιλκίς να συνεχίσουμε τις καλές εμφανίσεις και να προκριθούμε στην επόμενη φάση».