
Η ΑΕΚ ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις για τη φετινή σεζόν μετά και το 3-0 απέναντι στη Λαμία.
Κατόπιν και βάσει χρονοδιαγράμματος, παρέδωσε το γήπεδο στην UEFA ενόψει του τελικού του Conference League, που θα φιλοξενήσει σε μερικές ημέρες και συγκεκριμένα 29 Μαΐου, με την Φιορεντίνα και τον Ολυμπιακό να κοντράρονται για το τρόπαιο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ήδη στο γήπεδο της Ένωσης έχουν ξεκινήσει τα έργα προκειμένου να είναι τα πάντα έτοιμα για τον αγώνα, όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία που ακολουθεί.
Τις επόμενες ημέρες θα συνεχιστούν οι εργασίες με την «Αγιά Σοφιά-OPAP Arena» να αλλάζει προσωρινά μορφή για τη φιλοξενία του τελικού.
