
Πρόωρα ολοκληρώθηκε η συνέντευξη Τύπου του Ουρουγουανού ομοσπονδιακού το βράδυ της Πέμπτης (21/3) στην Opap Arena.
Την ώρα που ο Πογιέτ δεχόταν ερώτηση χτύπησε ο συναγερμός στην αίθουσα Τύπου και ακούστηκε ηχητικό μήνυμα που έλεγε: «Παρακαλώ, να εκκενώσετε τον χώρο», με τον χώρο να εκκενώνεται άμεσα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σύμφωνα με την ενημέρωση που υπήρξε, η αναστάτωση προκλήθηκε γιατί κάποιος κατά λάθος έσπασε το τζαμάκι εκεί που βρίσκεται ένα από τα κουμπιά του συναγερμού στο γήπεδο.
Δείτε το στιγμιότυπο μετά το 8:40 του video: