
Για τα λάθη που έκανε η ΑΕΚ και που οδήγησαν στην ήττα από την Μούρθια, μίλησε ο Γιάννης Κουζέλογλου στην κάμερα της Cosmote TV.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιάννη Κουζέλογλου στην Cosmote TV:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για το πως χάθηκε η νίκη από το σημερινό αγώνα: «Ξέραμε ότι παίζαμε με μια πολύ καλή ομάδα. Σε αυτά τα παιχνίδια πρέπει να είσαι 40 λεπτά συγκεντρωμένος να μην κάνεις λάθη, κάποια λάθη μας κόστισαν και έτσι χάσαμε το παιχνίδι στο τέλος».
Για το αν τους πλήγωσαν τα δύο τρίποντα στο τέλος του Τοντόροβιτς, όπως είπε και ο Ηλίας Ζούρος: «Έτσι ακριβώς όπως είπε και ο προπονητής. Μας πληγώσαν τα δύο μεγάλα σου που έβαλε. Πρέπει να κοιτάξουμε τα λάθη μας, πρέπει να συνεχίσουμε, το κεφάλι ψηλά και σκληρή δουλειά για τη δύσκολη συνέχεια».