
Εντυπωσιακοί λίγο πριν τα Χριστούγεννα οι Μπακς. Η ομάδα του Γιάννη Αντετοκούνμπο έλεγξε το ματς με τους Νικς από το ξεκίνημα και έτσι έφυγαν με ένα άνετο διπλό από το Madison Square Garden (111-130). Με αυτόν τον τρόπο ανέβηκαν στο 22-7 και την έβδομη σερί νίκη τους.
Από την άλλη η Νέα Υόρκη έπεσε στο 16-12. Τα… ελάδια βιώνουν ένα πολύ καλό σημείο μέσα στη σεζόν, αφού η μία νίκη διαδέχεται την άλλη και η ψυχολογία τους έχει φτιάξει. Πλέον δείχνουν να έχουν προσαρμοστεί πλήρως στα νέα δεδομένα που έφερε η προσθήκη του Ντέιμιαν Λίλαρντ. Πετάει το Μιλγουόκι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE