Το ματς ήταν «τελικός» για το ποια θα πατήσει μόνη στην 4η θέση και αυτή τη ματσάρα την πήρε η ομάδα του Τιάγκο Μότα. Ενός προπονητή που «κοιτάζουν» πολλά μεγάλα club και πως να μην το κάνουν αφού τελευταίο θύμα του ήταν η ομάδα του Ζοσέ Μουρίνιο που έφυγε από το Renato dal’ Ara με 2-0 στην πλάτη. Έτσι, η Μπολόνια είναι μόνη 4η, στο +1 από Νάπολι και Φιορεντίνα και στο +3 από την Ρόμα. Στο ματς τιμήθηκε η μνήμη του Σίνισα Μιχαΐλοβιτς, έναν χρόνο μετά τον θάνατό του.
Μετά το πρώτο μισάωρο που πέρασε χωρίς να έχει γίνει κάτι αξιόλογο, η ομάδα του Τιάγκο Μότα ανέβασε ρυθμό και στο 37′ άνοιξε το σκορ όταν μετά την κάθετη του Φρόιλερ, ο Εντόι έκανε το γύρισμα και ο Μόρο νίκησε τον Ρούι Πατρίσιο (1-0). Οι φιλοξενούμενοι ήταν υποχρεωμένοι να επιτεθούν στην επανάληψη αλλά δεν μπήκαν καθόλου καλά και στο 49′ έγινε το 2-0 με αυτογκόλ του Κρίστενσεν. Η ομάδα του Ζοσέ Μουρίνιο, ο οποίος έβαλε στο 46′ ως αλλαγή τον Ρενάτο Σάντσες και τον έβγαλε στο 64′ δείχνοντας τον εκνευρισμό του για την απόδοσή του, ήταν πλέον με την πλάτη στον τοίχο και δεν κατάφερε να αποφύγει την ήττα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE





