12.12
22:15

Επιστολή της Μπάτσκα Τόπολα στην UEFA ότι δεν θα αγωνιστεί αν δεν μπουν στο γήπεδο οι οπαδοί της

AEK1924.gr team
Επιστολή της Μπάτσκα Τόπολα στην UEFA ότι δεν θα αγωνιστεί αν δεν μπουν στο γήπεδο οι οπαδοί της

Στη Σερβία μεταδίδουν πως η Μπάτσκα Τόπολα ξεκαθάρισε στην UEFA ότι δεν θα βγει στο γήπεδο αν δεν επιτραπεί η είσοδος στους οπαδούς της κόντρα στον Ολυμπιακό.

Ο Ολυμπιακός φιλοξενεί την Μπάτσκα Τόπολα για την τελευταία αγωνιστική των ομίλων του Europa League και θέλει θετικό αποτέλεσμα ώστε να εξασφαλίσει την 3η θέση και να συνεχίσει στο Conference League.

Το ματς θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών μετά από απόφαση της κυβέρνησης, ωστόσο το συγκεκριμένο γεγονός έφερε έντονες αντιδράσεις από την πλευρά της Μπάτσκα Τόπολα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Σύμφωνα με το «Mozzart», οι άνθρωποι του σερβικού συλλόγου έστειλαν επιστολή στην UEFA και ξεκαθάρισαν πως αν δεν επιτραπεί η είσοδος στους 130 φίλους της ομάδας (μεταξύ αυτών είναι και χορηγοί), τότε δεν θα βγουν οι παίκτες στον αγωνιστικό χώρο για να παίξουν.

Συγκεκριμένα αυτό που αναφέρει η Μπάτσκα είναι ότι έχουν δοθεί περίπου 100 χιλιάδες ευρώ για τα ταξιδιωτικά εισιτήρια αλλά και τη διαμονή αυτών των οπαδών ενώ τονίζει ότι σε άλλα αθλήματα στην Ελλάδα θα υπάρχουν κανονικά οπαδοί.

Advertisement