10.12
17:11

Παυλίδης: «Είναι μία ωραία μάχη με τον Σαντιάγκο Χιμένεθ»

AEK1924.gr team
Παυλίδης: «Είναι μία ωραία μάχη με τον Σαντιάγκο Χιμένεθ»

Ο Έλληνας διεθνής που έφθασε τα 18 γκολ και είναι μαζί με τον άσο της Φέγενορντ στην κορυφή των σκόρερ, αναφέρθηκε στη μάχη αυτή και όχι μόνο. «Είναι μία ωραία μάχη, ένας καλός αγώνας», είπε ο Έλληνας επιθετικός.

«Πρέπει να παίζεις στο 100% σε κάθε αγώνα και να είσαι συγκεντρωμένος, διότι ξέρεις ότι και ο άλλος θα συνεχίσει να σκοράρει. Είναι ένας καλός αγώνας», συμπλήρωσε ο Παυλίδης που αναφέρθηκε και στη δουλειά που ρίχνει στις προπονήσεις.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Δουλεύω σε όλα στις προπονήσεις και κάποια πράγματα αρχίζουν να βγαίνουν και στα ματς», ανέφερε ο Έλληνας άσος.

Advertisement