Η Ουτρέχτη, με τον Βασίλη Μπάρκα ξανά βασικό κάτω από τα δοκάρια της, νίκησε στην έδρα των Γκόου Αχέντ Ινγκλς με 2-0, στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής του ολλανδικού πρωταθλήματος.
Με τους τρεις αυτούς βαθμούς ενίσχυσε την προσπάθεια της για ν’ αποφύγει τις περιπέτειες σχετικά με την παραμονή της στην κατηγορία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
πηγή: SDNA







