Σεβίλλη και Μπέτις αναδείχθηκαν ισόπαλες 1-1 το βράδυ της Κυριακής στο ντέρμπι της Ανδαλουσίας για το ισπανικό πρωτάθλημα με τον 31χρονο μέσο να παίζει για πρώρη φορά ως αντίπαλος της Σεβίλλης, από την οποία πέρασε και έφυγε κακήν κακώς.
Η ατμόσφαιρα στο γήπεδο ήταν εχθρική για τον Ίσκο καθώς αποδοκιμαζόταν κάθε φορά που ακουμπούσε την μπάλα ενώ μερίδα οπαδών των γηπεδούχων τραγουδούσαν και σύνθημα με το οποίο του «εύχονταν» να πεθάνει…
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE