Σύμφωνα με όσα αναφέρουν τα σχετικά ρεπορτάζ στη χώρα της Ιβηρικής, οι οπαδοί της βελγικής ομάδας αρχικά έκαναν πορεία στην παραποτάμια περιοχή και κατόπιν τα έσπασαν στον κεντρικό δρόμο της πόλης, προκαλώντας ζημιές σε καταστήματα.
Τα περισσότερα εστιατόρια και οι καφετέριες έκλεισαν νωρίς χθες μετά από εντολή της αστυνομίας, ενώ οι Βέλγοι έκαναν και χρήση βεγγαλικών σε κατοικημένες περιοχές.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Κάποιοι σκαρφάλωσαν σε ταράτσες και έριχναν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους στον δρόμο!