29.10
14:42

Τσάβι: «Πιέσαμε για να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τον αγώνα»

AEK1924.gr team
Τσάβι: «Πιέσαμε για να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τον αγώνα»

«Νομίζω ότι κυριαρχούσαμε μέχρι μία ώρα αγώνα. Ίσως κουραστήκαμε μετά. Ήταν δύσκολο και αντιμετωπίζαμε μια μεγάλη ομάδα, τη Ρεάλ Μαδρίτης. Είναι δυνατοί. Είναι κρίμα, γιατί πιστεύω ότι το παιχνίδι μας ήταν καλό. Κυριαρχήσαμε στο ξεκίνημα. Δημιουργήσαμε ευκαιρίες. Νομίζω ότι η Ρεάλ ήταν πιο αποτελεσματική από εμάς. Δεν καταφέραμε να πετύχουμε το δεύτερο γκολ», τόνισε ο προπονητής των Καταλανών και συνέχισε:

«Νομίζω ότι αξίζαμε περισσότερα, αυτή είναι η άποψή μου. Νομίζω ότι η νίκη της Ρεάλ Μαδρίτης είναι άδικη. Ίσως η ισοπαλία να είχε περισσότερο νόημα. Ήταν πιο αποτελεσματικοί από εμάς και αυτό ήταν που έκανε τη διαφορά. Είναι κρίμα, γιατί έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά. Δείξαμε προσωπικότητα. Παίξαμε καλά, οπότε είναι κρίμα γι αυτό το τελικό σκορ. Πιέσαμε για να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τον αγώνα».

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

πηγή: SDNA

Advertisement