
O «Αίαντας» γνώρισε ακόμη μια ήττα την φετινή σεζόν (4-3 από την Ουτρέχτη), με τον Μορίς Στέιν να μην χάνει το κουράγιο του, τονίζοντας ότι έχει την υποστήριξη από την διοίκηση του Άγιαξ.
«Θα παλέψω σκληρά για να αλλάξω την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στον Άγιαξ. Νιώθω υποστήριξη από την διοίκηση και πιστεύω ότι θα παραμείνω ως προπονητής.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όταν μπαίνω στα γραφεία του συλλόγου και τα αποδυτήρια, μπορώ να νιώσω την υποστήριξη από τους ανθρώπους εντός της ομάδας, από τους παίκτες μου και από το επιτελείο μου», ανέφερε στις δηλώσεις του ο Στέιν.