
Επέστρεψε στις προπονήσεις ο Καναδός άσος της ΑΕΚ, ενώ ο Κουζμίνσκας συμμετείχε κανονικά στο πρόγραμμα.
Με το βλέμμα στραμμένο στον αγώνα με τον Ολυμπιακό, είναι στο κιτρινόμαυρο στρατόπεδο, προετοιμάζοντας την ομάδα σχετικά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στην σημερινή (10/10) προπόνηση, ο Ζουάν Πλάθα είδε δύο παίκτες του να επιστρέφουν στην διάθεσή του και να θέτουν εαυτό για το ντέρμπι της Κυριακής.
Ο λόγος για τον Φιόντου Καμπενγκέλε, ο οποίο επέστρεψε στις προπονήσεις και τα επόμενα 24ωρα θα φανεί αν θα συμπεριληφθεί στα πλάνα του Ισπανού για το ματς στο ΣΕΦ.
Από την άλλη, ξανά διαθέσιμος – δίχως κάτι ανησυχητικό – είναι ο Μιντάουγκας Κουζμίνσκας, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε από ενοχλήσεις στην μέση, στο ματς με το Λαύριο.