
Οι οργανωμένοι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού προχώρησαν σε μια αισχρή ανάρτηση ενός πανό με μήνυμα “free the boys” για τους δολοφόνους του Μιχάλη εκείνο το βράδυ στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Μετά τις αφιερώσεις της νίκης από τον Γαλανόπουλο και τον Μήτογλου στη μνήμη του Μιχάλη, ο Πέτρος Μάνταλος στο instagram ανέβασε story με το πανό του Μιχάλη στην OPAP Αrena και κεφαλαίο το Μ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το ποστ:
