
Η Σέλτικ προηγήθηκε στο 14’, έμεινε με δέκα παίκτες στο 28’, ωστόσο παρέμεινε… γκαζωμένη και πέρασε με 3-0 από την έδρα της Λίβινγκστον, για την έκτη αγωνιστική του πρωταθλήματος Σκωτίας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Παρότι αγωνιζόταν με δέκα παίκτες στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού, λόγω αποβολής του Τζο Χαρτ στο 28’ με απευθείας κόκκινη κάρτα, οι Κέλτες πήραν άνετα το τρίποντο και συνεχίζουν στην κορυφή της βαθμολογίας.
Το σκορ άνοιξε νωρίς ο Χατάτε στο 14’, ενώ στις αρχές του δεύτερου ημιχρόνου ο Ο’Ράιλι διπλασίασε τα τέρματα. Το τελικό 3-0 διαμόρφωσε ο Μαέντα στις καθυστερήσεις.
Η επόμενη (7η) αγωνιστική:
Σάββατο 30/9
Μάδεργουελ-Σέλτικ (14:30)
Χιμπέρνιαν-Νταντί (17:00)
Κιλμάρνοκ-Σεντ Μίρεν
Ρέιντζερς-Αμπερντίν
Ρος Κάουντι-Χαρτς
Σεντ Τζόνστον-Λίβινγκστον
Πηγή: sport-fm.gr