
Ιδανικά έκλεισε το πρώτο ημίχρονο του αγώνα με την Μπράγκα στη Πορτογαλία η Νάπολι. Συγκεκριμένα στο πρώτο λεπτό των καθυστερήσεων ο Κβαρατσχέλια από αριστερά έκανε την σέντρα, ο Οσιμέν γύρισε με το κεφάλι στον Ντι Λορέντσο και αυτός με δυνατό σουτ έκανε το 0-1.
Το γκολ αυτό αρχικά ελέγχθηκε για το αν ο Οσιμέν ήταν οφσάιντ, δεν ήταν και έτσι μέτρησε κανονικά με τους Ναπολιτάνους να παίρνουν το προβάδισμα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE