«Αν ρωτήσεις όλους τους συλλόγους εδώ, κανείς δεν θέλει να χάσει χρήματα. Κανείς, από τον μεγαλύτερο έως τον μικρότερο», είπε ο Νασέρ Αλ Κελαϊφί σε συνέντευξή του στους «Financial Times», αναφερόμενος στο συνεχώς αυξανόμενο κόστος και στις κινήσεις για συγκράτηση των εξόδων στο χώρο του ποδοσφαίρου.
«Εάν μπορούμε να βρούμε νομικά έναν τρόπο με τον οποίο οι κανόνες θα μας επιτρέψουν να εισαγάγουμε ένα ανώτατο όριο μισθών, σίγουρα όλοι θα το υποστηρίξουν. Κανείς δεν θα πει όχι. Αυτό θέλουμε», πρόσθεσε ο Αλ Κελαϊφί.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE





