Λίγους μήνες μετά την υπογραφή του συμβολαίου του με την Όσιγεκ, ο άλλοτε στόπερ του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, μετακόμισε στην Ουγγαρία.
Ο κροατικός σύλλογος παραχώρησε με δανεισμό τον 25χρονο αμυντικό στην Ζαλαεγκερζέγκ μέχρι το επόμενο καλοκαίρι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE