
Ο «Τσίνο» έστειλε μήνυμα… υπερηφάνειας για την ομάδα και τον κόσμο της.
Την επομένη του αποκλεισμού από την Αντβέρπ, συνειδητοποιεί κανείς πως… όλα τώρα αρχίζουν, με την ΑΕΚ να πρέπει να σηκώσει κεφάλι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Σέρχιο Αραούχο ήδη ξεκίνησε να κοιτά την συνέχεια, στέλνοντας μήνυμα υπερηφάνειας για την προσπάθεια, μέσω των social media.
«Δεν τελείωσε όπως θα θέλαμε όλοι αλλά προσπαθήσαμε μέχρι τέλους. Υπερήφανοι για αυτή την ΟΜΑΔΑ και όλους τους ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ μας», το μήνυμα του Αργεντινού επιθετικού.
Η ανάρτησή του:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.