
Μία ακόμα μεγάλη στιγμή για τον Πρωταθλητη Ξιφασκίας της ΑΕΚ, Παναγιώτη Κοντοειδή, καθώς ταξιδεύει στο Μιλάνο όπου θα αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπάθης.
Ο Πρωταθλητής μας, μετά τη συμμετοχή του στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες μέσω της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής τον Ιούνιο, θα ξεκινήσει την πορεία του από τον προκριματικό γύρο που θα διεξαχθεί το Σάββατο 22 Ιουλίου. Σε περίπτωση πρόκρισης στο κυρίως ταμπλό, η επόμενη του «μάχη» θα είναι στις 25/07 στο Γύρο των «64».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΑΕΚ εύχεται καλή επιτυχία στον Παναγιώτη Κοντοειδή! Είμαστε όλοι δίπλα σου!