
Τρεις παίκτες της Ένωσης έμειναν στο ξενοδοχείο, ακολουθώντας πρόγραμμα αποφόρτισης.
Ολοκληρώθηκε η απογευματινή σημερινή (29/06) προπόνηση της ΑΕΚ στο Μπουργκ Χάαμσταντ, με τρεις απουσίες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Γαλανόπουλος, Σιντιμπέ και Φαν Βέερτ έμειναν εκτός κανονικού προγράμματος, μένοντας στο ξενοδοχείο και ακολουθώντας πρόγραμμα αποφόρτισης.
Δεν πρόκειται για κάτι ανησυχητικό, με τον Ματίας Αλμέιδα να έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στο πώς αισθάνονται οι παίκτες, με εντολή στην παραμικρή… ενόχληση να ενημερώνουν σχετικά.
Έτσι, η σημερινή τους απουσία από την απογευματινή προπόνηση έγινε στα πλαίσια της πρόληψης και τίποτα παραπάνω.