
Ο τεχνικός της γυναικείας ομάδας βόλεϊ της ΑΕΚ, μίλησε για την χθεσινή νίκη, τονίζοντας ότι προσπάθησαν να κάνουν ένα μικρό ροτέισον, ενώ χαίρονται που πήραν ακόμα μια νίκη και συνεχίζουν νικηφόρα.
Αναλυτικά όσα είπε ο Γιουνούς Οτσάλ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Θέλω να συγχαρώ το Αιγάλεω για το παιχνίδι που έκανε. Τους εύχομαι καλή επιτυχία στην συνέχεια. Εμείς προσπαθήσαμε να κάνουμε ένα μικρό ροτέισον και χαιρόμαστε που πήραμε άλλη μία νίκη».