
Ο Αργεντινός τεχνικός μιλώντας στη συνδρομητική τηλεόραση, τόνισε ότι διαφοροποιούνται σε κάθε ματς, σεβόμενοι πάντα τον κάθε αντίπαλο.
Εμφανώς ικανοποιημένος απ’ τη νίκη της ΑΕΚ επί του Λεβαδειακού, ο Ματίας Αλμέιδα μιλώντας στη Cosmote TV, τόνισε ότι διαφοροποιούνται σε κάθε ματς, ενώ σέβονται κάθε αντίπαλο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε ο Ματίας Αλμέιδα στη Cosmote TV:
“Όταν μια ομάδα τα πάει καλά και το αποτέλεσμα βγαίνει και καλά. Αν και νομίζω πως σκεφτόμασταν να κάνουμε περισσότερα γκολ από το πρώτο που έπρεπε να βάλουμε”.
Για τη σοβαρότητα που έδειξε η ομάδα του παρά τη νίκη επί του Ολυμπιακού:
“Ναι αυτό που κάνουμε είναι να διαφοροποιούμαστε σε κάθε ματς και να σεβόμαστε κάθε αντίπαλο”.