
Ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας έστειλε το δικό του διαδικτυακό «ευχαριστώ» στον κόσμο, για την άψογη συμπεριφορά του στο ντέρμπι.
Άπαντες ήταν επί ποδός ώστε να κυλήσουν όλα ομαλά την περασμένη Κυριακή, ώστε ο Ολυμπιακός να μπει στην «Αγιά Σοφιά – OPAP Arena» και να μην κάνει… αναστροφή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έτσι και έγινε, με την ΑΕΚ να επικρατεί εύκολα (3-0) του αντιπάλου και ο κόσμος να δημιουργεί μία όμορφη βραδιά, χωρίς ακραίες συμπεριφορές και έκτροπα.
Αυτό επεσήμανε ο Δήμαρχος της περιοχής, Γιάννης Βούρος, στέλνοντας ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στον κόσμο που βρέθηκε στο γήπεδο, κάνοντας έκκληση για συνέχιση όμοιων συμπεριφορών.
Η ανάρτηση του Γιάννη Βούρου: