Στη Ν.Φιλαδέλφεια θα βρεθεί το βράδυ της Πέμπτης (9/2) ο ομοσπονδιακός τεχνικός.
Ο Ουρουγουανός προπονητής θα δώσει το “παρών” στην “OPAP Arena” για να παρακολουθήσει ιδίοις όμμασι τον αγώνα ΑΕΚ-Ολυμπιακού, για τον πρώτο ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας Novibet.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πηγή: sdna.gr







