
Η ΠΑΕ ΑΕΚ απέστειλε στεφάνι για το μνημόσυνο της Θύρας 7, που έλαβε χώρα στο μνημείο έξω απ’ το “Γ. Καραϊσκάκης”.
Πιστή στο ραντεβού της, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η ΠΑΕ ΑΕΚ έστειλε στεφάνι στο μνημόσυνο της Θύρας 7, για να τιμήσει τους νεκρούς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε φωτογραφία απ’ το στεφάνι της ΑΕΚ:
