
Η ΑΕΚ Κ15 επικράτησε 2-0 της αντίστοιχης ομάδας του Ατρόμητου, για την 12η αγωνιστική του Πρωταθλήματος Κ15 της Super League.
Η ομάδα Κ15 της ΑΕΚ νίκησε 2-0 την αντίστοιχη του Ατρομήτου στον εντός έδρας αγώνα για τη 12η αγωνιστική του Πρωταθλήματος Κ15 της Super League 2022-23 που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Στάδιο Γαλατσίου. Σκόρερ των νικητών ήταν οι Παπαδημητρίου (58′) και Σαββίδης (67′).
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE