
Η ΠΑΕ ΑΕΚ τίμησε με μια δημοσίευση στα social media τον αδικοχαμένο φίλο του Άρη, Άλκη Καμπανού, σχολιάζοντας με λεζάντα “ποτέ ξανά”.
Η δημοσίευση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE